AVVIKANDE ÖPPETTIDER

3 november, dag före röd dag - 07.00-14.00

 

Vanliga frågor

VANLIGA FRÅGOR

 

ALLMÄNT


När har ni öppet?
Telefon: Mån-Fre 07:00-16:00 (Lunchstängt 12:00-13:00)
Lager: Mån-Tors 07:00-16:00, Fredag 07:00-15:00 (Lunchstängt 12:00-13:00)

Var hittar jag information om era produkter?
Under Produkter » finns alla våra lagerförda produkter.
Hela vårt sortiment finns även i våra Produktkataloger »

 

WEBSHOP


Hur får jag inloggning till webshopen?
Är du redan kund hos oss kan du skicka ett mail med företag, för- och efternamn samt mailadress till info@tebo.se så återkommer vi med inloggningsuppgifter.

Är du inte kund tar du kontakt med säljaren på ditt distrikt, hitta din säljare under Kontakta oss »

Hur ser jag mina priser?
Priser ser du enklast genom att logga in i webshopen, där finns både netto och bruttopris på alla produkter.
Behöver du din prislista kan du höra av dig till din säljare eller kontakta vårt orderkontor.

 

KÖP & ÅTERFÖRSÄLJARE


Vart kan jag som privatperson handla era produkter?
Vi säljer enbart till återförsäljare. Behöver du hjälp att hitta en återförsäljare av en specifik produkt? Använd Min lista » för att skicka iväg en förfrågan eller kontakta oss » så hjälper vi dig att hitta en återförsäljare.

Våra återförsäljare finns över hela Sverige. Vi finns också hos återförsäljare i Norge, Finland, Danmark och England.

Har ni någon fysisk butik/lagershop?
Vi har ingen fysisk butik men levererar till återförsäljare över hela landet.

Hur blir jag återförsäljare?
Kontakta säljaren på ditt distrikt så hjälper de dig att bli upplagd som kund hos oss, kontaktuppgifter finns under Kontakta oss »

 

ORDER & LEVERANS


Finns det möjlighet att hämta min order hos er?
Det går bra, säg till vid ordertillfället så kommer vi överens om en tid för hämtning

Vad har ni för leveranstider?
Normalt har vi 1-3 arbetsdagars leveranstid. Beställningsvaror har en längre leveranstid. Kontakta oss för mer specifik information.

 

GARANTI & REKLAMATIONER


Vad gäller vid reklamationer och garantiärenden?
Du hittar information om garanti och reklamationer här »

Hur reklamerar jag en vara som är trasig?
Skicka en beskrivning av felet och ordernummer, tillsammans med en bild eller video på ev synlig skada, till info@tebo.se alternativt hör av dig till oss per telefon 08-96 70 44 så hjälper vi dig med ditt ärende.
Se fullständiga villkor under Villkor leverans & försäljning »

Eventuella transportskador ska anmälas till transportören.

Har ni reservdelar till era produkter?
Vi lagerhåller mycket reservdelar och andra kan vi ta hem mot beställning. Under Produkter » hittar ni vilka reservdelar som lagerförs samt sprängskisser till våra vanligaste maskiner.


Hittade du ine svaret på dina fråga här? Ställ en fråga direkt till oss via vårt Frågeformulär »