Reklamation Vid en reklamation ska formuläret nedan fyllas i och skickas till oss. För att reklamationsärendet skall kunna behandlas snabbt och korrekt krävs att samtliga uppgifter i formuläret är ifyllda. Beskriv orsakerna till reklamationen så detaljerat som möjligt. Reklamationer kan endast göras av återförsäljare som är direktkund till Tebo. Vi återkopplar så snart som möjligt, inom 24 timmar (på vardagar). Läs mer om Villkor för leverans & försäljning » Reklamation Företagsnamn Namn (kontaktperson) E-post (kontaktperson) Telefonnummer (kontaktperson) Ordernummer Fakturanummer Artikel (ange artikelnummer) Vad gäller reklamationen? Överleverans Underleverans Transportskada Retur Fel vara Trasig vara/kvalitetsbrist Övrigt Beskriv ditt ärende* *Vid reklamation av trasig vara/ kvalitetsbrist vänligen bifoga kvitto och bild. Finns serienummer på artikeln så ska även detta anges. Vid reklamation av en transportskada, var noga med att alltid ange skadan till chauffören. Finns dokument, följesedel eller bilder? Ladda upp här: (max: 4 Mb)